thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en sağlıklı bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve beceri özetler evet da iş özetleri karşı bilim muhtevaerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek muhtevain değer bahşetmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve bağ çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en eforlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve tetkik muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video üleşmek, dâhilğinizi elan bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği bağ çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, makul bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en muhteşem içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı tesis etmek muhtevain harika bir ülke. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince video/resim odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden kesinlikle pay etmek istediğinizi her gün hane önünde bulundurun ve buna nazaran kombinezon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde faydalanmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme canlı kullanıcıevet mevla. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaca ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece metanetli muhtevaeren kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli bağ çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, dâhilğiniz garaz kitlenizin amaç ve bağ alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kabilinden muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, taharri sonuçlarında elan mualla sıralarda ve elan sık görülür, dâhilğinize trafik enseışı esenlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web dâhilğinizde sağlıklı çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan sağlıklı hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda elan mualla özetlar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi bağlanaklar bürümek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya mevrut her tıklama muhtevain ödeme dokumalır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik temizışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), muhteşem hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve ilişkilantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.